Hry pro rozvoj dětského mozku : pro děti od 1 do 5 let /
Význam tréninku dětského mozku od raného věku. Vývoj mozku je výsledkem složitého působení mezi vrozenými faktory a faktory prostředí. Během prvních let po narození se již žádné nové nervové buňky nevytvářejí, ale dramaticky narůstá množství spojení mezi nimi. Mozkovou kapacitu dítěte proto mohou ro...
Hlavní autor: | Schiller, Pamela Byrne, 1945- |
---|---|
Další autoři: | Císařová, Pavla, Noll, Cheryl Kirk |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky Anglicky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2010
|
Vydání: | Vyd. 2. |
Edice: |
Nápady - hry - tvořivost
|
Témata: | |
Konspekt: | 373.2/.3 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02241nam a2200325 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 7357 | ||
005 | 20210930144317.0 | ||
008 | 110509s2010 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788073678043 : |c 90.00 Kč | ||
040 | |a SVG502 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.2 |2 h | ||
100 | 1 | |a Schiller, Pamela Byrne, |d 1945- |4 aut |9 101345 | |
245 | 1 | 0 | |a Hry pro rozvoj dětského mozku : |b pro děti od 1 do 5 let / |c Pam Schiller ; [z amerického originálu ... přeložila Pavla Císařová] ; [ilustrace Cheryl Kirk Noll] |
250 | |a Vyd. 2. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2010 | ||
300 | |a 126 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
490 | 1 | |a Nápady - hry - tvořivost | |
504 | |a Obsahuje bibliografie | ||
520 | 2 | |a Význam tréninku dětského mozku od raného věku. Vývoj mozku je výsledkem složitého působení mezi vrozenými faktory a faktory prostředí. Během prvních let po narození se již žádné nové nervové buňky nevytvářejí, ale dramaticky narůstá množství spojení mezi nimi. Mozkovou kapacitu dítěte proto mohou rodiče posilovat pomocí nejrůznějších aktivit, které přispívají k vytváření a dobrému fungování husté sítě nervových spojení. Nejde zdaleka jen o "trénování" logického myšlení, stejně důležité jsou například i různé smyslové zkušenosti, pohybové hry, vnímání hudby, humor, emoce apod. Každá kapitola podává v úvodu krátké vysvětlení, jak určité činnosti ovlivňují vývoj mozku a nabízí jednoduché a zábavné nápady a hry, které pomohou vytvořit dobré základy pro pozdější učení dítěte. | |
653 | |a výchova dítěte |a předškolní výchova |a předškoláci |a mozek |a rozvoj dovedností |a hry |a příručky | ||
700 | 1 | |a Císařová, Pavla |4 trl |9 72041 | |
700 | 1 | |a Noll, Cheryl Kirk |4 ill |9 105777 | |
765 | 0 | |t Start smart! | |
830 | 0 | |a Nápady - hry - tvořivost | |
910 | |a SVG502 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 7357 | ||
993 | |0 0 |1 231095408892 |4 0 |6 V_373_200000000000000 |7 0 |9 8071 |a 90.00 |b 0 |c 5408892 |d 2011-05-09 |e 3 |f BENATKY |g V 373.2 |h 90.00 |i Pařízek - region |j 127 |l VF |n 0 |q 2019-10-11 |r 2023-09-25 |s 2015-10-19 |t 5 |w 2021-09-10 |x * |y KN |v B |